Garantie & Klachten


Garanties van Jenny Art

Ik ben trots op mijn kunst en ik doe logischerwijze mijn best om alles in de best mogelijke staat aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klacht over mijn kunst of werkwijze?

Soms gaat iets niet zoals gepland, ik raad je dan aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jennyart.nl . Samen overleggen we dan wat de gewenste oplossing is. Dit zou vervanging van het product kunnen zijn, vervanging d.m.v. een vergelijkbaar product, een geldelijke compensatie of volledige restitutie.

Retourneren na klacht

Zodra je contact met mij hebt opgenomen gaan we samen kijken naar een oplossing. Mocht de uitkomst hiervan zijn dat je het product gaat retourneren, dan ontvang je van mij een retourlabel (hierdoor zijn er voor jou geen verdere kosten verbonden aan het retourneren), ook kan het zijn (in het geval van grotere orders) dat ik het product zelf bij je kom afhalen.

Andere opties

Leidt ons contact niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschilVanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.